AKTUALNOŚCI

KAMPANIA NA RZECZ WALKI Z RAKIEM PIERSI

piątek, 3 października 2014

KAMPANIA NA RZECZ WALKI Z RAKIEM PIERSI
ESTÉE LAUDER COMPANIES NA ROK 2014
POKONAJMY RAKA PIERSI. RAZEM MAMY WIĘKSZĄ SIŁĘ.


W ramach Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi (BCA) firma Estée Lauder z dumą zapowiada globalny Miesiąc Kampanii na Rzecz Walki z Rakiem Piersi w roku 2014. W tym roku kontynuujemy działania pod hasłem 'Pokonajmy raka piersi. Razem mamy większą siłę.' stanowi wezwanie do działania którego celem jest przesunięcie nacisku z budowania świadomości na wzmożone akcje które przybliżą nas do całkowitego wyeliminowania raka piersi z naszego życia. Do tej pory w ramach Kampanii zebrano ponad 53 milionów dolarów na wsparcie globalnych badań edukacji i usług medycznych. Nic nie dzieje się samo. Gdy działamy razem... Mamy większą siłę.

Kampania na rzecz walki z rakiem piersi

W ciągu ostatnich dwudziestu jeden lat Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder Companies zapoczątkowana przez nieżyjącą już Evelyn H. Lauder współtwórczynię Różowej Wstążki i założycielkę Fundacji na rzecz Badań nad Rakiem Piersi (Breast Cancer Research Foundation® BCRF) stanowiła przewodni głos w budowaniu świadomości problematyki raka piersi i zapoczątkowała globalny ruch który pomógł ocalić miliony istnień. Zgodnie z duchem przyszłościowej wizji pani Lauder tegoroczna Kampania rozszerzy działalność z budowania świadomości na zachęcanie ludzi do pójścia krok dalej i podjęcia konkretnych działań nakierowanych na zapobieganie chorobie i jej wyeliminowanie. Kampania oraz towarzyszące jej inicjatywy pobudzą światową społeczność do walki z rakiem piersi poprzez przeciwstawianie się stygmatyzacji i pogłębianie świadomości we wszystkich rejonach globu a przy okazji przyczynią się do zebrania znacznych funduszy na kluczowe badania medyczne.

Kampania BCA poświęcona jest walce z rakiem piersi poprzez edukację i badania medyczne działa obecnie w ponad 70 krajach i pozwoliła zgromadzić dotychczas ponad 53 miliony dolarów w celu wspierania globalnych badań edukacji i usług medycznych z czego 38 milionów w ciągu 20 lat posłużyło do sfinansowania 152 projektów badawczych BCRF na całym świecie. Fundusze te przełożyły się bezpośrednio na znaczące innowacje i poprawę opieki w tym rozpoczęcie testów szczepionki na wczesnego raka piersi lepsze sposoby oceny ryzyka u młodych dziewcząt z rodzin ze znaczną zachorowalnością na raka piersi oraz opracowanie programu odchudzającego na wczesnym etapie raka piersi który zapobiega nawrotom i metastazie.

W Kampanii BCA na 2014 rok poprzez sprzedaż produktów z Różową Wstążką lub przekazywanie dotacji uczestniczą następujące cieszące się ogromnym uznaniem i kultowe już marki Estée Lauder Companies: Aveda Bobbi Brown Bumble and bumble Clinique Coach Darphin Donna Karan Cosmetics Estée Lauder Jo Malone London La Mer Lab Series Skincare for Men Origins Prescriptives Smashbox oraz Tom Ford Beauty. Zgodnie z hasłem 'Razem mamy więcej siły' marki te podejmują wspólne działania w celu wsparcia misji Kampanii BCA aby zwalczać raka piersi poprzez edukację i badania medyczne.

Październik jest międzynarodowym miesiącem Walki z Rakiem Piersi.
Z tej właśnie inicjatywy już po raz czwarty powstała płyta specjalna
'PINK in PINK4 - Maciej Ulewicz prezentuje....'

Z każdego sprzedanego egzemplarza niniejszej płyty połowa zysku wesprze badania nad lekiem na raka piersi prowadzone w Ośrodku Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie.

Firma Estée Lauder Companies jest bardzo zaangażowana w poszukiwanie leku na raka piersi. Razem z milionami osób na całym świecie rozpowszechniamy ważny komunikat dotyczący zdrowia piersi oraz informacje że wczesne wykrycie ratuje życie. Częścią tych wysiłków jest wspieranie Fundacji na rzecz Badań nad Rakiem Piersi ® (BCRF) należnej organizacji typu 'non-for-profit' która finansuje innowacyjne badania kliniczne i translacyjne na całym świecie.

W tym roku kontynuujemy działania pod hasłem 'Pokonajmy raka piersi. Razem mamy większą siłę.' stanowiącym wezwanie do działania którego celem jest przesunięcie nacisku z budowania świadomości na wzmożone akcje edukacji i usług medycznych. Nic nie dzieje się samo. Gdy działamy razem... Mamy większą siłę.

Wyjątkowym elementem Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi będzie płyta muzyczna 'PINK in PINK 4 - Maciej Ulewicz prezentuje....' stworzona przez polski oddział Estée Lauder Companies wspólnie z Maciejem Ulewiczem i Universal Music Polska.

Na płycie znajdzie się 18 utworów wśród nich utwory na co dzień dobrze znane z anteny Radia PiN jak m.in.:
- BRENDA BOYKIN - MAMBO JAMBO
- DIANNE REEVES - TANGO
- MALIA & BORIS BLANK - RISING VENUS
- NIKKY YANOFSKY - SOMETHING NEW
- EMANUELLE SEIGNER - VENUS IN FURS
- CARO EMERALD - MY 2 CENTS
- GREGORY PORTER - LIQUID SPIRIT
- TAKUYA KURODA - RISING SON
- LEDISI - TIRPPIN
- NATALIE COLE - FRENESI

Dzięki szerokiemu i intensywnemu wsparciu Patronów Mediowych informacja o Kampanii i o płycie dotrze do kilku milionów osób! Patronami płyty zostali:
Avanti Cinema City Clear Channel Cosmopolitan ELLE Empik FilmBox Gala Glamour GRAZIA Haarper''s Bazaar

POWRÓT DO STRONY GŁÓWNEJ